ליסינג תפעולי בדרום

שיטת הליסינג שהופיע בישראל לפני כעשור, מציעה היום אפשרויות רבות בכל הארץ, כמו ליסינג תפעולי בדרום עבור חברות או בתי עסק שיש להם צורך במשאיות להובלת סחורה מסוגים שונים, אם כאלה שיש להובילן בקירור או כאלה שאין צורך בארגז קירור. פתרון זה של ליסינג תפעלי, הינו קל ויעיל, משום שניתן למצוא את כל רכבי הציוד הכבד, תוך חיסכון ושמירה על רמה גבוהה וחדישה של רכבי עבודה כבדים. המחירים של רכישת משאית או רכב עבודה מסחרי, עשויים להגיע למאות אלפים של שקלים ולא לכל חברה יש את היכולות הכספיות לרכישה של משאיות במחיר כה גבוה ועוד לשלם עליהן סכומים גבוהים במזומן.

למרות ששוק הליסינג מציע מבחר רב של רכבים ודגמים למי שנוהג ברכב פרטי או מסחרי, כך גם לגבי משאיות קירור, הובלה או ליסינג לציוד כבד. האפשרויות הן רבות. ניתן למצוא בין שירותי הליסינג גם חברות המציעות ליסינג של מלגזות, משאיות, מכבשים ועוד. כאמור, רכישה של ציוד כבד לעבודה כגון משאיות, הינו עסק יקר. השיטה שבליסינג מימוני עסקי או ליסינג תפעולי, מאפשרת לארגונים ולחברות השונות, לקבל את הכלים הכבדים המיועדים לעבודה ושינוע וזאת, בתנאי מימון נוחים מאוד.

פתרון יעיל בהשכרת משאיות לתקופה ארוכה

הפתרון היעיל ביותר הינו – השכרת משאיות קירור דרום היות ובדרך זו, גם בעל העסק ייהנה ממשאית חדשה להעברת סחורה בקירור לכל מיני אזורים בארץ וגם התשלום על המשאית יהיה תשלום חודשי קבוע, למשלך 3-4 שנים. גם תחזוקת המשאית באמצעות חברת הליסינג, מורידה מכם בעלי העסקים השונים, מטלה כבדה, כאשר יש מי שמקצועי כגון קצין מבחן לרכב אשר דואג לכל הטיפולים, הביטוח, אגרת רישוי וטסט בזמן, אתם תהיו שקטים ופנויים יותר לניהול תקין ויעיל של בית העסק שלכם.

לקוח שמעוניין לרכוש משאית לחברה שלו, יודע כי הוא ישלם תשלום חודשי וקבוע ויקבל משאית חדשה, מתוחזקת ואיכותית. חברת הליסינג, דואגת לכל מה שקשור: תשלומי ביטוח, תשלומים שונים לרשויות, אחזקת כלי הרכב, תיקון תקלות או תאונות, טיפולים למשאית ועוד. העלויות של אחזקת משאית גבוהה בהרבה מזה של רכב פרטי ולכן, זהו שירות יעיל נוסף שתקבלו מחברת הליסינג שיחסוך לכם אלפי שקלים בנוסף.

ליסינג תפעולי בדרום – ללא אשראי או הלוואות מהבנקים

עוד נקודה חשובה שיש לציין בעת רכישת משאיות עבודה באמצעות חברות הליסינג. מי שמעוניין בהעברות סחורות שיש לשמר בקירור, יוכל להגיע לחברת ליסינג באזור בית העסק שלו ולברר לגבי השכרת משאית קירור באמצעות ליסינג, כאשר מדובר על תקופה ארוכה של שלוש שנים לפחות. העלות בליסינג, הינה ידועה מראש. ישנם קבלנים או עסקים שצריכים ציוד צמ"ה {ציוד מכאני הנדסי} שהוא מהציוד היקר ביותר לעבודות בנייה. ישנן חברות ליסינג המתמחות רק בכלי רכב כבדים מסוג זה, כך שניתן יהיה להם לפנות לחברות אלה ולבקש הצעה לליסינג תפעולי או מימוני, הכל תלוי בשיקולים ובתקציב של בעל החברה. 

התהליך של ליסינג עבור משאיות או ציוד כבד אחר, הינו פשוט ונוח בהרבה מאשר הלוואות שניתנות מהבנקים. על מנת לבצע עסקת ליסינג כמו למשל עסקה של רכב מסחרי ליסינג. עסקאות אלה, עשויות להתפרס על תקופות של 3-4 שנים וגובה המימון יהיה בערך 70% ממחיר הרכב הכבד או המשאית. בכדי לבצע עסקה זו, יש להמציא את המסמכים המתאימים כגון: דוחות מע"מ אחרונים של העסק, תדפיסי חשבון בנק של 6 חודשים אחרונים, מאזן לחברות ושומת מס עצמאים.

חפשו את שיטת הליסינג המשתלמת ביותר

כאמור, ישנן שיטות שונות של חברות ליסינג כמו כאלה שבאות לקראת לקוחותיהן, כאשר מדובר על עסקה משתלמת של פריסת תשלומים נוחים, צ'ופרים שונים ואפילו הקלה משמעותית למי שרוכש או מבצע חכירה של שתי משאיות ויותר. חברת הליסינג ש.ישראל הינה חברה מובילה וותיקה בתחום ליסינג למשאיות בלבד. החברה עוסקת בליסינג תפעולי ובמעט ליסינג מימוני. לחברה מוקדי שירות באזורים כמו: תל אביב, חיפה, ירושלים ואזור הדרום.

חברת הליסינג ש.ישראל, מציעה שיטות ליסינג משתלמות וייחודיות, מה שמבדיל אותה בין שאר חברות הליסינג הקיימות בישראל. החברה נתמכת ע"י טובי היבואנים בישראל וכן ממומנת באמצעות שני הבנקים הגדולים בישראל- בנק פועלים ובנק לאומי לישראל.

ליסינג תפעולי בדרום