ליסינג תפעולי בתל אביב

רבים אינם מעוניינים להוציא כספים מתזרים המזומנים של בית העסק שלהם ולכן ליסינג תפעולי בתל אביב, הינו פתרון יעיל ואף יכול לקדם את בית העסק שלכם, במיוחד אם מדובר על משאיות שיש להוביל בהן סחורה ומחיר רכישתן הינו יקר מאוד. את המשאיות לרוב רוכשות חברות הובלה, מפעלי ייצור, חברות שיווק ועסקים הפועלים בתחום התשתיות. לפני כל בית עסק, ישנן כמה אפשרויות רכישה: תשלום במזומן, באשראי בהלוואה באמצעות הבנק, או בשיטת הליסינג התפעולי או המימוני.

תחום הליסינג לציוד עשוי להיות מורכב והוא דורש הרבה ידע וניסיון. יש להכיר את הציוד הטכני והמפרט של המשאיות השונות, כגון אלה שמיועדות להובלה בלבד ואלה המיועדות להובלה בקירור של סחורות שונות שמחויבות להגיע ליעדן כאשר הן טריות. יש לציין כי מימון באמצעות חברת ליסינג, אינו משפיע על האובליגו הבנקאי של בית העסק, מה שמהווה יתרון משמעותי נוסף.

ליסינג תפעולי בתל אביב – אפשרות נוחה לרכישת משאית משלך

בחירת רכב מסחרי ליסינג, הינה אחת השיטות הפופולאריות והנוחות ביותר. אדם שהוא בעל עסק וזקוק למשאית, יכול לבחור שתי אפשרויות או הליסינג התפעולי שבו הוא משלם גם על התחזוקה של המשאית הכוללת: ביטוח, טיפולים, אגרת רישוי, תיקונים, גרירה ורכב חלופי אם המשאית נמצאת בטיפול או תיקון או ליסינג מימוני כאשר הלקוח משלם בעצמו על התחזוקה ובסוף התשלומים בעל המשאית יוכל לשדרג למשאית חדשה יותר בסיום התשלומים.

בשוק הליסינג בישראל, קיימות מספר חברות המתמחות בתחום של ליסינג של משאיות וכל חברה מציעה מסלולי ליסינג מיוחדים משלה. בטרם הבחירה במסלול הליסינג, מומלץ לבדוק את האופציות . אם הנכם מעוניינים לבצע ליסינג של יותר ממשאית אחת, חברות הליסינג, תבואנה לקראתכם ותקל עליכם את תנאי התשלום החודשי עבור המשאיות שברצונכם לחכור. על מנת לבצע ליסינג לרכישת משאית, יש לתת מקדמה על פי שיקול ותנאי החברה ואז, ניתן יהיה לשלם את שאר התשלומים במשך כמה שנים.

האטרקטיביות הגוברת של ליסינג למשאיות

על פי מה שנראה, שוק הליסינג הינו גורם מרכזי בתחום הרכב בארץ. כאשר מדובר על השכרת משאיות קירור בתל אביב, קיימת כמובן האופציה של רכישת המשאית בתום תקופת התשלומים שנפרשת לרוב על פני שלוש שנים ואף יותר. לקוחות עסקיים, מתחילים להבין יותר את היתרונות של רכישת משאית באמצעות חברות ליסינג המתמחות רק בתחום זה. ניתן לבחור דגמים ספציפיים של משאיות ואת כל הדגמים. יש לבצע בחירה נכונה של משאית שתתאים לצרכי העסק שלכם. המשאיות כאמור, משמשות לצרכים שונים כגון קירור, משטח, ארגז, ארגז הרמה ועוד.

חברת הליסינג, מטפלת בכל ההיבטים הטכניים השונים מול חברות העוסקות בזיווד המשאיות והלקוח יכול לראות את הנושא כסגור. זוהי יעילות מרשימה לעסקים קטנים ובינוניים ולבטח גם עבור חברות גדולות יותר. כל לקוח יכול לצאת בראש שקט בשל הורדת הצורך הלוגיסטי מעל כתפיו. היום מדובר כבר על היקפים גדולים של משאיות חדשות אשר נמסרות לחברות ובתי עסק רבים. כל מי שרוכש משאית בשיטת הליסינג, יכול לשמור על חדשנות הטכנולוגיה במשאית והיעילות מבחינת המשאיות בחברה  או בבית העסק שאותו הוא מנהל.

חברת הליסינג שתתאים לכם במיוחד

בישראל, פועלות חברות קייטרינג וחברות העוסקות בשיווק מוצרי מזון, תרופות וחקלאות. המשותף לכולן הוא הצורך של השכרת משאית קירור. פנייה לחברה המתמחה רק בליסינג למשאיות, תקל עליכם את הבחירה, החברה תהיה מקצועית ותאפשר לכם לרכוש את הדגם הנכון והרצוי לכם.  יש לבחור בחברה שמציעה שיטות שונות של ליסינג שעשויות להתאים לתקציב של כל בית עסק או חברה. 

חברת ש.ישראל, עוסקת אך ורק בתחום ליסינג למשאיות. החברה הוקמה בשנת 2007, והיא עוסקת רק בליסינג עבור משאיות. החברה נתמכת ע"י היבואנים המובילים בישראל. לחברה יש צי מרשים של 100 משאיות המתאימות לקטגוריות השונות. החברה עוסקת יותר בליסינג תפעולי ופחות בליסינג מימוני. ניתן לקבל את השירות באזורים שונים בארץ כגון: תל אביב, ירושלים, חיפה ובצפון ודרום הארץ. תוכלו לקבוע פגישה והצוות המקצועי, יוכל לייעץ לכם ולהציע לכם תכנית לליסינג תפעולי שתתאים לכם כמו כפפה ליד.

ליסינג תפעולי בתל אביב