ליסינג תפעולי מלא

ליסינג תפעולי הינו תוכנית מגוונת של שירותי תפעול ואחזקה רבים ומלאים, אותה שוכר הרכב מקבל מחברת הליסינג בשלושה תקופות זמן של מ-36 חודשים ועד-60 חודשים

1. 36 חודשים (עסקת מינימום) 

2. 48 חודשים 

3. 60 חודשים (עסקת מקסימום) 

שירותי הליסינג כוללים: שירותי ביטוח, העברת טסט שנתי, טיפולים, תיקונים, שירותי שינוע, חילוץ וגרירה, שירותי רכב חלופי, שירותי מוקד ושירות לקוחות. ליסינג זה מיועד לחברות, עסקים וגופים שאינם מעוניינים להתעסק עם כל הכרוך בניהול ואחזקת כלי הרכב. הן מעדיפות להשקיע את הזמן הכרוך בזה בניהול העסק, להרוויח זמן וכסף הכרוכים בכך וליהנות משירות מקצועי ואיכותי.

ליסינג למשאיות

ליסינג תפעולי למשאיות מתנהל בדיוק אותו הדבר רק לגבי משאיות. במקום לרכוש משאיות חדשות יקרות ניתן לשכור אותן מחברת הליסינג , תוך כדי פריסה לתשלומים ואפשרות בחירה בתוכנית מתאימה. השוכר, שהוא בדרך כלל חברה או ארגון,משלם את סכום העסקה בתשלומים חודשיים נוחים ונהנה ממשאית חדשה עם ציוד חדיש וכן מאחריות מלאה לתחזוקתה. בנוסף, לגבי משאיות קיים מגוון רחב של אפשרויות בחירה. קיימים סוגים רבים של משאיות עם דגמים שונים, והן מתחלקות למשאיות חלוקה קטנות, בינוניות, תפעוליות, משאיות קירור ועוד.

עסקאות ליסינג למשאיות כוללות, כמו כל עסקאות הליסינג, שלושה חלקים: בחלק הראשון משולמת מקדמה שמקטינה את שאר התשלומים או לחליפין מופקדים מספר תשלומים אחרונים מראש, בחלק השני מתבצע התשלום החודשי השוטף ובסוף ניתנת אופציית רכישה אטרקטיבית בהנחה משמעותית ובתנאי מימון מיוחדים לאחר תום תקופת ההעסקה, מה שנקרא "ליסינג מימוני".

ש. ישראל בע"מ מספקת שירות ליסינג תפעולי בכל רחבי הארץ:

ליסינג תפעולי בדרום – בירושלים, בבאר שבע, באשקלון

בצפון – בחיפה, בקריות, בגליל

במרכז – בתל אביב, גוש דן והשרון

ש. ישראל בע"מ מציעה ליסינג בשיטה ייחודית לכל גדלי המשאיות מ 4 טון ועד 15 טון, יבש וקירור כאחד.